معرفی 10 کانال خبری ایرانی

96 بازدید
۷ مرداد ۱۴۰۲
معرفی 10 کانال خبری ایرانی

معرفی 10 کانال خبری ایرانی

اگر می‌خواهیدبهترین کانال‌های خبری ایرانی را بشناسید، دعوت می‌کنم این مطلب را تا انتها دنبال کنید. ما کارشناسان آپ ممبر در این مقاله به معرفی 10 کانال خبری ایرانی که دارای بیشترین اعتبار و محبوبیت هستند خواهیم پرداخت.

کانال خبرهای فوری / مهم

این کانال حدودا یک میلیون عضور دارد و می‌توان از آن به عنوان یکی از بزرگترین کانال‌های خبری یاد کرد. اخبار این کانال بیشتر درباره مسائل سیاسی است. اما در کنار آن تمام اخبار مربوط به ورزش و اقتصاد و… را هم پوشش می‌دهد. نه تنها می‌توانید اخبار متنی را در این کانال ببینید بلکه قادر خواهید بود ویدئو ها و عکس های مرتبط با خبر را نیز مشاهده کنید.
آدرس تلگرامی این کانال : https://t.me/Khabar_Fouri

کانال آخرین خبر

از کانال آخرین خبر می‌توان به عنوان یکی از پرطرفدار ترین کانال‌های خبری ایرانی یاد کرد. تعداد زیادی از مخاطبان این کانال را دنبال می‌کنند. (نزدیک دو میلیون نفر)
از نظر تعداد مخاطب در بین کانال های برتر ایرانی قرار دارد. در این کانال خبرهای تمامی حوزه‌ها اعم از اجتماعی و اقتصادی و سایسی و ورزشی پوشش داده می‌شود. با عضویت در این کانال از هیچ کدام از اخبار روز بی اطلاع نخواهید ماند.
آدرس کانال: https://t.me/akharinkhabar

پست پیشنهادی : نحوه فعال کردن حالت صرفه جویی مصرف انرژی تلگرام

کانال اخبار روز ایران

تعداد مخاطبین این کانال بالای 1 میلیون است. از حیث محبوبیت در رده سوم قرار دارد. در این کانال می‌توانید به همه اخبار روز ایران و جهان دسترسی داشته باشید. از موضوعات ورزشی گرفته تا اقتصادی و سیاسی. این پوشش همه جانبه وگسترده یکی از دلایل محبوبیت این کانال است.
آدرس کانال اخبار روز ایران در تلگرام: https://t.me/iranfnews

کانال اخبار فوری تهران

از نام این کانال مشخص است که تمرکز آن بیشتر روی مسائل مرتبط به شهر تهران است. به این ترتیب می‌توان انتظار داشت که تعداد دنبال کننده‌های آن بخاطر اخبار محدود به یک شهر، از سایر هتایان خود کمتر باشد. با این حساب اگر یک کانال خبری می‌خواهید که تماماخبار شهر تهران را پوشش دهد به این کانال سر بزنید.
آدرس: https://t.me/fouri_tehran

کانال باشگاه خبرنگاران جوان

از این کانال می‌توان به عنوان یکی از قدرتمندترین و محبوب ترین کانال‌های خبری یاد کرد. تعداد دنبال کننده‌های آن مثل مواردی که در بالا ذکر شد، زیاد نیستاما این کانال با تیترهایی جذاب و پرداختن به مسائل گوناگون جایگاه ویژه ای در بین مخاطبان خود پیدا کرده است. برای عضویت در این کانال به آدرس زیر بروید:
https://t.me/yjcnewschannel

پست پیشنهادی :‌ راهکار حفظ اعضا در کانال تلگرام

کانال صرفا جهت اطلاع

این کانال را با بیش از یک میلیون مخاطب، می‌توان در دسته کانال های برتر خبری در ایران قرار داد. اسم این کانال برگرفته از برنامه تلویزیونی گرفته شده و در جذب مخاطب با یک اسم کار بسیار موفق بوده است. البته در کنار این اسم آشنا، مطالب و اخبار همه جانبه آن نیز قابل ذکر است. در این کانال می‌توان به تمامی اخبار روز ایران و جهان در تمامی موضوعات دسترسی داشت.
آدرس این کانال: https://t.me/serfan_jahate_ettela

کانال خبر ایران

این کانال در کنار پرداختن به متن و موضوع اصلی خبر، موارد حاشیه آن رانیز پوشش می‌دهد و توجه و تمرکز زیادی به کامنت گیری ونظرخواهی از مردم دارد. همین امر باعث شده است که این کانال در بین ایرانی ها محبوبیت زیادی داشته و حدود یک میلیون دنبال‌کننده پیدا کند. اگر می‌خواهید عضو این کانال شویذ از آدرس زیر استفاده کنید:
https://t.me/irnews_24

کانال خبر فوری تلگرام

از کانال خبر فوری، می‌توان به عنوان بزرگترین کانال خبری ایران یاد نمود. این کانال با جذب 4 میلیون مخاطب از این حیث در رده اول کانال‌های خبری ایرانی است. اخبار معتبر و پوشش جامع و سریع تمامی موضوعات از دلایل محبوبیت این کانال به شما می‌رود. تمرکز این کانال همانطور که از نامش برمی‌آید روی انتقال سریع خبرهای معتبر است و در بین مخاطبان خود به این مسئله شهرت دارد.
آدرس این کانال: https://t.me/khabarfouri

کانال ورزش سه

این کانال که نام آشنایی برای افراد علاقه‌مند به ورزش دارد، توانسته با وجود تخصصی بودن و محدود بودن خبرهایش به ورزش، یک میلیون مخاطب جذب کند. به این ترتیب می‌توان این کانال را یکی از بهترین کانال‌های خبری ورزشی عنوان نمود.
آدرس این کانال: https://t.me/varzesh3

کانال طرفداری

بیشتر تمرکز این کانال ورزشی روی رشته فوتبال است. چه داخلی و چه خارجی شما می‌توانید در این کانال اخبار مهم و بروز را مشاهده کنید. همچنین جذاب ترین و جدید ترین مقالات مرتبط با اخبار خاص را در این کانال می‌توان پیدا کرد.
آدرس این کانال: https://t.me/tarafdari

حرف آخر

در این مطلب ده کانال خبری مهم و پرطرفدار را به شما معرفی کردیم که در بین ایرانیان محبوبیت بیشتری دارند. اگر عضو هرکدام از این کانال‌ها باشید، به طور حتم می‌توانید از تمامی اخبار در اسرع وقت آگاه شوید. آرزو می‌کنم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید.

موضوعات مرتبط
درباره ما
آپ ممبر با هدف ارائه باکیفیت ترین خدمات برای شبکه های اجتماعی راه اندازی شده است.
با ما همراه باشید
به ما اعتماد کنید
لوگو نماد اعتماد الکترونیکیلوگو ساماندهیلوگو زرین پال
© کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به خرید ممبر تلگرام – بهترین سایت خرید ممبر تلگرام🔥 – آپ ممبر میباشد.